Subject: Taotlus - Statistika täpsustus
From: "Rait Pukk" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Oct 2024 09:14:14 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Kas on võimalik saada statistilised andmed, või võimalikud ligilähedased
andmed, mitmel korral keskmiselt aastas on juhtunud selline olukord kus:

Hoonetulekahju, kus välisseina äärde pargitud auto on süttinud põlema ning
seeläbi on toiminud tulekahju hoones?

Kui on võimalik, siis jätaks parklates , mis on hoone sees (nt Solaris või
T1) tekkinud tulekahjud välja.

Ise sain statistiliste andmete põhjal 2021 – 2023 keskmiseks näitajaks 7
hoonetulekaju sündmust aastas, millest ei ole võimalik eristada deitaile.
Võib olla parklas, kulu põleng sädemest ja sealt hoone.

Mida ligilähedasem on number seda parem

Tänud ette

Rait Pukk

Tuleohutuskonsultant

+372 53020869

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Veskiposti 2/1, 10138 Tallinn